Retourneren
Ben je niet helemaal tevreden met je bestelling? Geen zorgen! Retourneren is gratis. Bij ons kun je je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Tijdens deze periode kun je het product bekijken, beoordelen en passen.
Regels voor retourneren
Alleen artikelen die niet gebruikt of beschadigd zijn, komen in aanmerking voor terugbetaling.
- Defect ontdekt? Deel een foto van het defect met ons via klantenservice@95percent.nl.
Geef dit ook aan als reden voor de retour. - Binnen 14 dagen: Retourneren kan alleen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
- Inleveren bij een pakketpunt: Je kunt je pakket eenvoudig retourneren via een DPD pakketpunt bij jou in de buurt.
Zo werkt retourneren via een pakketpunt
- Meld je retour aan: Ga naar 95percent.nl/retouraanmelden
- Selecteer je artikelen: Kies welke producten je wilt retourneren en geef de reden op.
Let op: retourneren is kosteloos. Je bent niet verplicht om een extra verzekering af te sluiten. - QR-code ontvangen: Je ontvangt direct een QR-code via de mail.
Je kunt deze ontvangen code tonen bij een DPD-inleverpunt. Het hoeft niet geprint te worden. - Inleveren: Breng je pakket naar een DPD-pakketpunt.
- Updates: We houden je op de hoogte! Je krijgt berichten over de status van je retour: van verzending tot terugbetaling.
Neem contact met ons op
Heb je nog vragen over ons retourproces of zijn bepaalde zaken onduidelijk? Bel ons dan gerust op 085 018 28 19 of mail ons op klantenservice@95percent.nl