Bestellen en bezorgen
We bezorgen jouw bestelling zo snel mogelijk. Zodra je betaling binnen is, word je bestelling verwerkt door onze logistieke partner.
Bestel je vóór 22:00 uur? Dan krijg je je bestelling meestal de volgende (werk)dag.
Wij zijn hierbij afhankelijk van de diensten van de vervoerder PostNL.
Afleveradres
Je bestelling wordt geleverd op het adres dat je hebt opgegeven. Let op: als het adres niet klopt, kunnen we je bestelling niet accepteren. Controleer dus goed je adres. Bij een fout adres is 95percent niet verantwoordelijk.
Wij bezorgen in Nederland, Duitsland, België en Luxemburg.
Leveren op een ander adres
Wil je je bestelling op een ander adres ontvangen, bijvoorbeeld op je werk? Dat kan! Geef dit aan tijdens het bestellen.
Verzendkosten
Bij bestellingen vanaf €50,00 betaal je geen verzendkosten. Wil je iets terugsturen? Meld dit dan binnen 14 dagen aan.
Retourneren is gratis. De retourinstructies vind je hier.
Let op: Als je vanuit Duitsland, België of Luxemburg iets retourneert, betaal je zelf de retourkosten.
Bezorgmethode
Wij verzenden onze pakketten via PostNL. Zodra je bestelling is verwerkt, krijg je een e-mail met een track & trace code. Hiermee kun je jouw pakket volgen. Heb je geen code ontvangen? Neem dan contact op met ons via klantenservice@95percent.nl. Wij helpen je graag verder.
Heb je nog meer vragen? Wij hebben de meest gestelde vragen al voor je beantwoord in onze FAQ!